button follow&dashboard

ayt gerak2.......

nama saya Zaimatul Nurain...Saya gila cokelat and kaki novel^_^

Jumaat, 13 Januari 2012

bukan pintaku untuk bersamanya....



Biarpun air mata darah mengalir aku tetap tidak boleh mengubah takdir..
Allah menduga aku...
aku harus tabah menghadapi liku2 dlm hidup ku..
wlaupn hati dh terluka dan sgt2 skit dengan insan bernama lelaki
aku yakin pasti Allah akn kurniakan aku insan yg lbh baik dr dia..
namun kini xpernah ku mnx tuk jd insan yg istimewa di hati dia.
saat dia mempunyai kekasih hati juga..
aku tau perkenalan aku dan dia dh lma..
namun xpernh ku mnx perasaan cinta dan kasih terhadap "DIA"
sikit pn bkn ku pinta...
hanya Allah yg maha ESA dan berkuasa shj tau segalanya...
kini aku juga keliru ngan driku..
adekah aku akan kuat dan tabah tuk hadapi dugaan dari mu ya Allah..
mgkin pada pendapat manusia lain,pasti mengatakan kptsn aku ni slh.
tp mereka xpernh fhm ape yg aku rskn...
aku merasai semuanye..
mereka boleh kata mcm2,tp aku menanggungye...
moga aku kuat ^_^

0 orang sedang gila_cokelat:

Catat Ulasan

akn di balas komen anda.. =)
terima kasih.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...