button follow&dashboard

ayt gerak2.......

nama saya Zaimatul Nurain...Saya gila cokelat and kaki novel^_^

Ahad, 15 Januari 2012

sangat jeles...................



hurm,tgk gmbr kt ats ni sweet jek...
but di sisi islam xleh cm ni kan...
ok2,now nk cte ksh sedih ni..huhuhu
sedih gak la...
jeles tgk housemate ade p.we dekat2...
selalu kuar bersama....
but ingt psn umi n abah...
hehehehe...
smp saatnye pasti aku juga seperti mereka...
bahagia bersama yang tersyg..

now,duk lam blik sesorang...
roomate aku dh dating ngan p.we dia...
yg dak2 lain maybe akan kuar gak..
pergghhh sesorang la aku dlm umh ni nti...
but aku lbh selesa couple jarak jauh...
itu lbh baik..
but depends pada org gak...
lain org lain caranya kan..
ok guys....
enjoys your sunday day.......
^_^

0 orang sedang gila_cokelat:

Catat Ulasan

akn di balas komen anda.. =)
terima kasih.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...