button follow&dashboard

ayt gerak2.......

nama saya Zaimatul Nurain...Saya gila cokelat and kaki novel^_^

Ahad, 8 Januari 2012

maaf,sy xdpt trima awk...*_*

saat hti terluka ade yg hadir tuk merawat luka ini..
namun,aku xdpt mnerima kehadiran mu tuk mngisi ruang kekosongan di hati ini..
bkn aku berlagak atau sombong,namun aku xdpt trima kau tuk kali kedua..
mmg dlu amt pyh tuk aku lupakn kau..
namun kini aku xdpt trima kehadiran kau..
aku hanya mnerima kau sbg kwn dan juga sedara sesama islam..
wlaupn kau prnh lukakn hti aku
sedikit bnci tiada pn..
bkn la aku berdendam,namun inilah kptsn aku..
aku hrp kau fhm...
kini aku suda ade teman yg berada di carta hati..
namun aku xpasti sama ada dia jdoh aku atau x..
tp jika dia jdohku,aku xpasti aku mampu trima atau x..
moga Allah beri aku petunjuk......


0 orang sedang gila_cokelat:

Catat Ulasan

akn di balas komen anda.. =)
terima kasih.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...