button follow&dashboard

ayt gerak2.......

nama saya Zaimatul Nurain...Saya gila cokelat and kaki novel^_^

Sabtu, 31 Disember 2011

"setiap yg berlaku pasti ade hikmahnye"
yup,setiap yg berlaku dlm dunia ni ade sbbnye dn akn ade hikmahnye..
aku juga pasti pe yg berlaku pada aku skrg ni akn ade hikmahnye..
skrg aku hanya perlu bersabar dn trus bersabr..
aku xtau knp,pas aku pts ngan dia keadaan aku trus xstabil..
aku jth sakit....sbb dia...skrg ni br ok sikit...
now aku dh ade mrs.A n mr.A baru kn..
knp la aku perlu ingt dia lg kn..
dia dh wt hati aku btol2 terluka..but aku msh taruh harapn kt dia..
ain,bangunlah !!! dia dh duakan cinta kau yg ikhlas tuh..
nape harus dia lg di hati kau...
dia bkn tuk kau !!!
1 hr dia pasti dpt balasan !!!!
memberi janji mnis,tibe ms bosan buang mcm tu je...

xpelah,mgkin hari ni hr dia..
dia leh wt pe je...
1 hr nti pasti akn ade pengajaran dan balasan atas pe yg dia dh wt kt aku..
now,just doa yg baik tuk dia agr dia sdr silap dia n dapt pengajaran..
tu je..

p/s: kena mrh ngan MR.A bru sbb msh ingt dia lagi !!!!!!!!!!!

0 orang sedang gila_cokelat:

Catat Ulasan

akn di balas komen anda.. =)
terima kasih.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...