button follow&dashboard

ayt gerak2.......

nama saya Zaimatul Nurain...Saya gila cokelat and kaki novel^_^

Ahad, 18 Disember 2011

AKU FOBIA............

sory geng lau korg slalu bca blog aku sal dri aku n semuanye sedih je..
tah la,selain dr aku berdoa pada Allah,cte kt kwn2
blog adelah tmpt aku luahkn perasaan..
aku xksh pe org nk kta..
ini cra aku..

hurm,knp la kn aku xleh kuat hadapi dugaan ni..
knp aku msh ingt kt dia..
sdgkn dia dh wt aku skit hati dn sakit smp rs nk mati je..
tp aku msh sbr..sbb aku tau ni semua Allah dh tentukn..
aku kna redha..
tp aku msh lg xdpt trima pe yg dia dh jlskn kt aku..
aku cm xpercaya,tp ntah la..
aku msh lg anggp dia sebahagian dlm hdp aku..
wlaupn dia kata dia xlyk jd ketua keluarga bila bersama ngn aku,
tp semua tu boleh berubah..
ntah la.skrg ni aku inginkn seorg lelaki yg jd pengganti dia tuk aku lupakn dia..
tp aku fobia,aku takot bnda yg sma akn jd kt aku...
aku takot...
mmg mlut aku ingin single je..
tp hati,perasaan dan jiwa aku memberontak inginkn seseorg yg
mnjd pengganti dia..
tp  ntah al au berserah pd Allah..
serta mohon Allah kuatkn aku dn harap ade hikmah disebalik pe yg dh jd ni..
sape la plak yg jd penggnti en,buaty aku.....
hurm,=.=


0 orang sedang gila_cokelat:

Catat Ulasan

akn di balas komen anda.. =)
terima kasih.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...