button follow&dashboard

ayt gerak2.......

nama saya Zaimatul Nurain...Saya gila cokelat and kaki novel^_^

Jumaat, 9 Disember 2011

bukan mudah nk lupakan kenangan lama....

 

setiap kali cuba nk lupakan dia..
tiap tu la dia muncul dlm ingatan aku..
sikitpn aku xlupa rupa dia..
senyum dia,tawa dia masa bersama ngn aku..
aku rndukan dia dlm diam..
aku pndmkn rndu aku pd dia..
dn skrg aku skit...
tp dia lbh skit sbnrnye...
wlaupn aku gembira tp hati aku xlah tenang..
mgkin kptsn yg aku wt ni 1 kesilapan yg beso kot..
aku dh wt org sakit sbb aku..
tp tu semua demi kebahagiaan family aku..
tp dia skrg skit sbb kptsn aku..
dia sgt xdpt trima kehadiran insan baru yg gantikan tmptnye..
aku xtau knp stiap kali ingt dia,air mata pn mengalir..
aku trlalu rndukn dia..
tp aku prlu lupakan dia..


8 tahun tempoh berkawan..
ssh sng kongsi sama2..
xde sape tau pe yg aku dan dia rasa saat ditimpa kesusahan..
hanya Allah yg tau betapa seksanye aku nk lupakan dia..
hingga saat ni aku msh ingt dia..
br 3 bulan aku berpsh dgn dia..
namun dia msh mgharapkan aku,sdgkn dia dh dimiliki org lain..
knp aku pnyebab kau jd cm ni..
skrg ni walau aku ade pengganti kau,
tp aku rs aku xtng....
sbb aku takot aku mnyesal...
aku ingt akn kata2 yg kau ingtkn kt aku...
aku sgt takot,aku mnyesal wt kau mcm ni...
tp knp terlalu payah aku nk lupakan semua kenangan aku selama ngan kau..
sgt2 ssh aku nk buang semua tu....
aku xtau adakah aku msh lg sygkn kau atau x..
aku anggap ape yg berlaku antara kita adalah ketentuan dr Allah..
tp kau kata ni semua dr aku...
tah la..aku tersepit...
aku xtau mna yg terbaik untk aku..
sbb aku dh nekad ngn kptsn yg aku buat ni..
tp aku xsggup tgk kau sedih,sakit sbb aku......

wlaupn kini aku dh xberhbung ngan kau..
aku msh rs yg kau ssh......
tp aku xtau ape yg prlu aku buat tuk kau xrs semua tu...
skrg ni aku xlah sebahagia yg kau jangkaknn..
hanya Allah s.w.t je tau pe yg aku rs...
ckp lah ape kau nk ckp tentang dri aku..
aku trima...=(

2 ulasan:

  1. saya paham sangat perasaan awak.
    memang sedih kan.
    tapi aku kene redha.
    mungkin Allah ade jalan terbaik untuk awak.
    mungkin ade hikmah di sebalik semua ini.
    sama-sama kita doa k
    :)

    BalasPadam
  2. terima kasih wana...
    awk byk bg kata semangat kt sy...

    BalasPadam

akn di balas komen anda.. =)
terima kasih.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...