button follow&dashboard

ayt gerak2.......

nama saya Zaimatul Nurain...Saya gila cokelat and kaki novel^_^

Sabtu, 17 Disember 2011

rahsia ptsnye hbgan aku dan dia...=(

hurm,skrg aku dh tau sbbnye dia pts ngn aku..
sedih sgt bila dgr mslah yg dia ngah hadapi...
tp hati aku sgt skit bila tau ksh sbnr..
sbb aku pk aku msh ade harapan ngn dia..
tp semua tu harapn je..
dia xkn kembali kt aku cm dlu lg..
xpelah,aku xnk memaksa lg..
biarlah hati aku skit...
mgkin ni ketentuannye..
aku redha....
so single jek la...
bercinta dengan Allah s.w.t je la....
tak mengecewakan hati..
lbh tng rsnye..
aku trima segala takdir-MU
mgkin akn ade yg lbh baik untk aku andai dia bkn jdoh aku..
jika bnr dia jdoh aku,aku akn tggu..
aku tau dia sygkn akaan mu,tp keadaan memaksa kau bgini kn..
biarlah aku pjuk hati aku sndr..
tp aku hrap kau leh jd kwn rapat aku...

kerana kisah kau dn bks tng kau,
hbgn kite pts..
xpelah aku xnk kusutkn keadaan kau.,..
aku harap kau sabar dan tabah hadapi dugaan dari-NYA..
aku harap aku dpt tggu kau...

0 orang sedang gila_cokelat:

Catat Ulasan

akn di balas komen anda.. =)
terima kasih.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...