button follow&dashboard

ayt gerak2.......

nama saya Zaimatul Nurain...Saya gila cokelat and kaki novel^_^

Selasa, 27 Disember 2011

hati aku xsejahat mulut aku........

Walaupn kata2 yg aku lontarkan amat mnyakitkan hati kau,
hati aku lbh skit alip...kau pergi dr idup aku dgn alasan yg amat mnyakitkan aku..
hati aku kau permainkan...adekah itu telah ckup bhgia dlm idup kau selepas mainkn hati dan perasaan aku????????????????????? ape sbnrnye slh aku???
kau tau,kerana kau aku hampir lupakan org yg aku syg sesangat..
sbb 8 thn aku ngan dia,tp skit pn dia xprnh nk mainkn perasaan aku...
tp kau !!!!!!!!!!! kau sdr ke pe yg kau dh lakukan kt aku???? pasti x kn.. sbb kau sdg bahagia kn skrg??
mgkin aku juga slah dlm hal ni..
tp pe yg aku wt semua tu tuk kau !!!
untk kau ubh sikap kau yg terlalu pntgkn dri tu
tp kau pk lain...
skitnye hati aku bila tau kau tipu aku selama ni..
aku percaya kau akn setia ngan aku..
kau berjanji semua..
dn itu silap aku kerana bg semua hati aku kt kau..
tu silap aku plg bsr..
aku sggp mnunggu kau hbs kja kul 5 pg..
ms aku byk aku luangkn tuk kau..
tp kau xpn kn !!! tp aku fhm sbb kau bz,pnt !!!
tp skrg nih,blm sbln kite pts kau dh ade yg lain..
betapa skit hti aku bila kau pts ngn aku bkn sbb yg sbnr..

tp wlaupn mulut aku ni mnyakitkn hti kau dgn kata2 kesat aku,
tp hti aku x cm tu..
aku xtau wlaupn hti aku trlalu la skit ngn perbuatan kau,
tp aku msh ingt kenangan ngn kau..
aku msh ingt kau lg smp mimpi kau..
tah la...mulut aku mmg jht...tp hati aku xsejahat tuh..
mulut aku je kta xkn maafkn kau...
tp hati aku memujuk tuk aku sentiasa doakn yg terbaik tuk dri kau wlaupn skit sgt2..

aku percaya pe yg berlaku pd aku akn ade hikmah..
dan aku akn trus sbr agar akn ade sinar kebahagiaan ..
Allah sygkn aku sbb tu dia pisahkn aku dgn kau alip..
biarlah kau anggap aku musuh,tp aku x...
aku msh anggp kau sedara seislam aku..
tu je...trima ksih atas kebahagiaan yg kau dh bg kt aku ms kite bersama dlu..
saat ni hti aku sgt2 sedih,namun air mata aku dh kering....
trplg lah ape kau nk anggap aku..
bkn kau yg mnilai dri aku dan bkn aku mnilai dri kau..
so,aku hanya mndoakan kebahagiaan kau je..
hope Allah akn sedarkn kau..=)

0 orang sedang gila_cokelat:

Catat Ulasan

akn di balas komen anda.. =)
terima kasih.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...