button follow&dashboard

ayt gerak2.......

nama saya Zaimatul Nurain...Saya gila cokelat and kaki novel^_^

Rabu, 14 Disember 2011

tangisan tanpa henti............


Ya allah aku rs aku xkuat tuk hadapi ni semua..
tp aku cuba jgak..
saat ni hati aku sgt2 skit...
bila bersendiri hati aku min skit dn sedih hgga wt aku ngis selama 2 jam...
betapa ikhlas aku sygkn dia walau pd mula aku tiada sedikit rs cinta pd dia
mgkin btl kata mr,spongebob..
"kerana ikhlas kite mncintai seseorg,pasti ssh kite melupaknnye dn melepaskannye"
mgkin aku terlalu ikhlas ngan alip..
sbb tu aku rs cm ni...
skrg ni aku xdpt pk pape..hanya menangis je..
aku bebrblog ni pn sbb nk krgkn skit rs sedih tu..
alhamdulillah,wlaupn sedikit aku dpt krgkn..
dan skrg ni aku cuba ubtkn hati aku..

mgkin msh ade ruang tuk muhammad aliff...
biarlah waktu merawat segalanya...

mgkin aku ptot bersyukur,semua yg jd akn ade hikmahnye..
kerana setiap dugaan perlu kesabaran yg sgt tggi..
just ingt,"org yg sbr akn dpt lebih"

p/s: agk tenang lps berblogging.......

0 orang sedang gila_cokelat:

Catat Ulasan

akn di balas komen anda.. =)
terima kasih.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...