button follow&dashboard

ayt gerak2.......

nama saya Zaimatul Nurain...Saya gila cokelat and kaki novel^_^

Rabu, 14 Disember 2011

aku rs aku dh xmampu lg..=(


ssh tuk kite stopkn org jgn hancurkn hati kita...
skrg ni hati aku sgt2 sakit...
dh ckup lama aku xcam ni..
skrg ni semua tu dtg lg..
perasaan sedih yg teramat sgt...
knp alip awk wt sy cm ni...
xckup ke penderitaan yg sy dh alami sblm awk muncul dlm hati sy...
dlu semua mnis kn,tp skrg awk wt sy mcm tggul..
sy tau awk kusut sbb mslh awk xsetel lg..
tp knp smp awk sggup wt sy cm ni...
hati sy sgt2 skit....
sedih ngan sikap awk  yg x matured tu dn sering pntgkn dri..
tah la,aku serabut..xtau btl ke aku sygkn kau..
mgkin sbb aku trlalu ikhlas bg cinta aku kt kau dn sygkn kau..
sbb tu aku rs sedih sgt2...
hati aku skit sgt2 alip...
bila kau wt cm ni skit pn kau xrs bersalah ye..
1 msj aku pn kau xbls...
aku rs aku je yg syg kau..
smpn je la kata2 kau yg nk kawin ngan aku 2015 tu...
hati aku sgt2 kecewa ngan kau...
wlaupn msh ade syg untuk kau...


mgkin ni balasan aku wt kptsn smp mr,spongebob aku skit..
tp mr,spongebob aku dh jd milik org...
tah la aku harap aku kuat tanpa kau muhammad aliffitri bin roslan..
trima kasih sudi jd org pntg dlm hdp aku selama 2 bulan lbh..
mgkin btl kata kau...


Mgkin kisah cinta kita akn tggl kenangan kot..
tp tah la sbb sy msh xdgr kata pts dr awk kn..
xpelah sy bg awk ms pk kn hal ni..
sy hanya mampu berserah kepada Allah s.w.t...
hanya DIA yg memahami hati sy skrg....


p/s: sgt2 sedih dan sakit hati smp air mta xberenti selama 2 jam...


0 orang sedang gila_cokelat:

Catat Ulasan

akn di balas komen anda.. =)
terima kasih.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...