button follow&dashboard

ayt gerak2.......

nama saya Zaimatul Nurain...Saya gila cokelat and kaki novel^_^

Jumaat, 23 Disember 2011

dendam dalam diam.......

hurm,kdg2 bila dh trlalu skit hati
terselit sedikit dendam tu..
namun aku bkn la mnusia seperti tu...
aku tiada kuasa pn nk mghukum seseorg yg dh skitkn hati aku..
aku redha dengan ketentuannya..
walaupn hati aku skit sgt2..
aku ttp doakan yg terbaik tuk kau...
aku percaya akn ade kebaikan di sebalik pe yg kau dh lakukn kt aku..


dlm doaku sentiasa ade untuk kau..
aku hrap sgt cepat setel masalah kau..
tah la,mgkin aku msh taruh harapan harap dpt ngan kau cm dlu..
tp aku pendamkan je...
hurm,aku tau kau mmg xbaca blog aku kn...
xpelah...
tp kau tau alip,tempoh 2 bulan dh ckup aku syg kau sgt2..
berbanding aku kwn ngn p.we aku dlu 8 thn..
aku kwn ngan kau je sikit2 aku dpt lupakn p.we aku tu..
skrg,aku dh xleh lupakn dia..
sbb kau dh tgglkn aku..
xpelah aku trima je..


0 orang sedang gila_cokelat:

Catat Ulasan

akn di balas komen anda.. =)
terima kasih.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...