button follow&dashboard

ayt gerak2.......

nama saya Zaimatul Nurain...Saya gila cokelat and kaki novel^_^

Selasa, 13 Disember 2011

kenapa awk xde di sisi sy waktu sy sgt2 sedih..=(


perasaan sedih mmg amat sakit gak..
knp skrg ni aku ade rs menyesal memilih dia mnjd penggnti mr,spongebob..
adkah dia xboleh gantikan tmp mr,spongebob??
mr.spongebob sentiasa ade di sisi aku ..
xkira waktu tu aku sng atau aku ssh..
wlaupn waktu bergduh dgn dia pn,dia ttp ade bersma aku...
tp kau knp xsma dgn dia???
aku sgt2 sedih alip..
kau wt aku cm ni...
aku ingt aku plih kau aku bahagia..
tp x,,,hati aku msh pd mr,spongebob aku..
bukan kau je yg hadapi mslah..
aku pn alip,hadapi pelbagai mslh sorg2...
tp kau,mk ayh kau memahami.,..
aku????????
aku xberani berkongsi ngan mk ayh aku..
sbb aku tau mk ayh aku xdpt trima..
bkn aku nk burukkn mereka,tp aku tau mereka cm ne...
tp knp alip,kau xfhm aku..
smpkn aku dr mlm td xtdo smp skrg..
sbb aku sedih ngan kau..
bila kau wt aku cm ni,aku rs aku nk blik pd mr,spongebob aku..
tp dia dh jd milik org !!!
skrg aku xde sape2 dh..
tlglah fhm alip...
tau x,ni kali kedua airmata aku menitis kerana kau..
knp kau wt aku cm ni????
ape slh aku????????
tah la,mgkin kau xserasi ngan aku..
tp aku cuba alip serasi ngan kau..
knp kau xfhm lg??????
skrg ni tah la,aku sgt2 bingung..
xtau pe nk buat..
hanya pada Allah je aku mohon kuatkan aku supaya aku dpt tempuh semua ujian ni..
hanya DIA yg setia mndgr dan memahami dri aku..
mgkin ade kebaikan di sebalik semua ni.....
tlg lah alip,dlu maybe aku trima kau tanpa cinta dn syg yg ikhlas pada kau..
tp lma2 semua tu timbul...
wlaupn smp saat ni aku msh xdpt lupakan mr,spongebob aku..


0 orang sedang gila_cokelat:

Catat Ulasan

akn di balas komen anda.. =)
terima kasih.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...