button follow&dashboard

ayt gerak2.......

nama saya Zaimatul Nurain...Saya gila cokelat and kaki novel^_^

Khamis, 15 Disember 2011

lebih tenang menangis di sejadah =)


saat menghadap Allah,hati aku sgt sayu...
saat tu tiada kata2 yg dpt aku keluarkan..
perasaan aku,sgt kcau..
hanya Allah yg tahu ape yg aku rs...
saat di sejadah aku mohon Allah tenangkn jiwa aku..
aku hanya menangis dn menangis..
semakin lama semakin kuat esakn aku..
aku sgt rndukn dia...
sedih di hati xdpt di ungkap dgn kata2..
aku hanya mampu menutupi airmata aku dr menitis di hadapn org..
tp hakikatnye saat aku ketawa pn aku msh rs sedih di hati..
aku xtau knp hati aku sgt2 sakit dilakukn begini..
sakit yg teramat sgt.......

namun selepas menangis di sejadah jiwa aku rs tenang,...
perasaan sedih tu hilang seketika..
namun saat aku sendr tnpa melakukn ape2,tba2 perasaan tu kembali..
bila ternmpk msj yg dia bg semlm,luluh hati aku...
aku xtau knp Ya Allah,aku syg kt dia..
sdgkn br je aku rpt ngn dia..
saat ni ingt ms mula2 sblm aku couple ngn dia..
dia nk sgt jd org pntg dlm hdp aku...
tp ms tu aku xdpt trima dia..
tp dia seprti tggu aku..
lps aku wt kptsn tuk xkembali pd mr,spongebob aku
dia meluahkn perasaan dia pd aku..
saat tu aku was2..adekah dia ikhlas..
2 bulan bersama dia..
selama tu aku sentiasa ingin tahu adekah dia btl2 ikhlas ngn aku..
sbb selma tu aku dh sgt2 ikhlas ngn dia..
smp aku xnk dh kehilangan dia..
saat ni kul 5 pg aku mnunggu dia blik keja..
aku xksh dia krg ms ngn aku..
aku fhm masalah dia..
tp ternyata skrg ni dia seprti xkuat tuk tabah hadapi mslh..
hanya 1 mslh je dia wt aku cm ni..
knp?????????
kau wt cm ni saat aku prlukn kau..
jht sgt ke aku??????
hati aku sgt2 sakit alip...sgt sakit...
tp kau skrg seprti xde rs ape2 pn..
aku cuba tuk tggu kau..
tp lau kau btl2 muktamad ngn kptsn kau..
aku akn redha...
mgkin ni ketentuan untuk aku...


 

0 orang sedang gila_cokelat:

Catat Ulasan

akn di balas komen anda.. =)
terima kasih.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...