button follow&dashboard

ayt gerak2.......

nama saya Zaimatul Nurain...Saya gila cokelat and kaki novel^_^

Khamis, 15 Disember 2011

aku tak mintak lebih dari ape yg kau ada...

saat ni aku dgr lgu dia..
dlu dia kata dia suka sgt lgu ni..
dadali-di saat aku mencintaimu..
aku pn sgt suka lgu ni..
teringt semua tntg dia..
smp aku dpt lupakn kisah silam aku ngn mr,spongebob seketika..
dn aku msh ingt kata2 ni yg aku beri pada dia di wall fb dia..


●❤● Perempuan cemburu tandanya SAYANG dalam perhubungan
●❤● Perempuan merajuk tandanya ingin kan PERHATIAN
●❤● Perempuan marah tandanya nak yang TERBAIK dalam kehidupan
●❤● Perempuan tegur tandanya nak memberi KESEDARAN
●❤● Oleh itu lelaki hargailah cemburu, rajuk, marah & teguran seorang perempuan yang inginkan kasih sayang BERKEKALAN...................


mgkin dia xtgk agknye...
yela on fb just main poker je..
mmg sjk dia keja kt penang dia dh krg ms ngn aku..
tp aku sbr..aku sbr sgt2..
tp skrg jd cm ni..
aku xpernh inginkan sesuatu yg lbh dr kau..
ckup ngn ape yg ade pd dri kau..
aku cba sesuaikn dri aku ngn kau..
dn aku dh boleh..
tp ni yg kau bg kt aku..
aku btl2 rndu kau..
rndu sgt2...
aku rs aku xkuat..
tp kawan2 aku sentiasa bg aku smgt..
jd aku kna hargai..
Ya Allah,bntulah aku...
berilah aku petunjuk yg benar..
bukakn la pntu hati dia..
aku xtau knp aku jd cm ni...


0 orang sedang gila_cokelat:

Catat Ulasan

akn di balas komen anda.. =)
terima kasih.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...