button follow&dashboard

ayt gerak2.......

nama saya Zaimatul Nurain...Saya gila cokelat and kaki novel^_^

Jumaat, 23 Disember 2011

bila hati dipermainkan........Ya Allah kuatkn lah aku...

Ya Allah knp la kn aku dipertemukan ngan insan lelaki cm dia !!!
knp hati aku mudah terima dia...
sdgkn skrg aku ditgglkn dia ngn aku msh sygkn dia sgt2..
ape slh aku ya Allah..
air mata aku xmampu menahan dr menitik bila tgk dia..
aku redha ya Allah ketentuan yg dh terjadi ni..
tp aku xtau knp hati aku msh xdpt trima dia tgglkn aku cm ni..
serius hati aku sgt2 skit..
aku rs aku di permainkn je..
mcm seronok je tgk org skitkn hati kite..
dan aku xtau knp kt hati aku ni msh ade ruang tuk dia..

td dia on9...mula aku cm xnk tgr..
tp gatal gak aku nk tgr..
last2 tgr gak then dia kata dia bkn alip..
tp hati kuat kata yg on9 ni alip..
tp ntah la...xpelah org dh bnci kn..
xpelah,mgkin dia ngah seronok ngan idup dia sekrg...
seronok di saat aku sedang sakit..
xpelah,aslkn kau bahagia ye...
thanks sbb prnh singgah kt hati aku...
thanks a lot..............

0 orang sedang gila_cokelat:

Catat Ulasan

akn di balas komen anda.. =)
terima kasih.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...