button follow&dashboard

ayt gerak2.......

nama saya Zaimatul Nurain...Saya gila cokelat and kaki novel^_^

Sabtu, 17 Disember 2011

masihkah ade harapan untukku????

askum semua...
ok puas suda bersedih dn makan hati
kini alhamdulillah agk ok la..
tp msh lg teringtkn dia..
dn xpts2 memujuk si dia..
tp mshkn ada ruang di hatinya tuk aku?????????
rmai yg ckp,dia akn ok nti..
nti tu bila???????
hurm,sabo je la kan..=.=
tp abg angkt dia bgtau yg dia mmg suka cm ni..
dia amt sukakan perhatian..
tp aku rs selama ngn aku dh ckup perhatian aku bg kt dia..
dia je yg krg..tp aku xskit bsg..
aku sggp tggu dia hbs kja kul 5 pg..
dia dh hbs kja dn selmat smp umh n pas subuh br la aku tdo..
pe lg yg dia nk sbnrnye..
aku pn xfhm..
tp dia cte kt org yg rpt ngn dia yg dia nk jg aku baik2..
sbb aku xsma ngn awek2 dia dlu..
tp knp dia wt aku cm ni..
aku msj berpluh2, 1 msj pn xde balasan..
bsar sgt ke slh aku???
hurm,ntah la ikutkn aku xnk dh pk sal couple..
but aku xtau knp aku msh ingt dia lg..
aku nk ade ngan dia xkira ssh atau sng..
NAK TGGU AKU MATI AGKNYE BARU DIA CR AKU N BLS MSJ AKU TU KOT !!!!
hurm,sgt2 rndu dia..





0 orang sedang gila_cokelat:

Catat Ulasan

akn di balas komen anda.. =)
terima kasih.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...